Kompletní informace o legendárních sluchátkách Koss Porta Pro - forum.portapro.cz | portapro.cz   
Vše o reklamaci a Lifetime Warranty!
Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra :: Obecně o sluchátkách
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Lucky
Site Admin
Site Admin

PříspěvekZaslal: 10.11.2006 17:55    Předmět: Vše o reklamaci a Lifetime Warranty!  Citovat
Jak sluchátka dopravit do reklamačního centra:

Máte tři možnosti.
1) Buďto ještě sluchátka nemáte ještě 2roky a vy je jen donesete prodejci, kde jste je koupili. (Toto se však vztahuje na vady, které jste nezpůsobili vy).
2) Osobně navštívíte nějaké z reklamační center KOSS a předáte jim sluchátka. *
3) Sluchátka pošlete na reklamační centrum poštou. Napíšete k nim jak jsou poškozeny a oni vám příjdou z5 na dobírku, kde bude zaúčtován manipulační poplatek + poštovné. *

*) doporučuji buď telefonicky nebo emailem se předem se servisem domluvit

Adresa hlavního servisního střediska v Praze:
(Tento servis jako jedinný vyřizuje opravy sluchátek zákazníků elektronicky zaregistrovaných. Ostatní servisy slouží pouze jako sběrná místa.)

EUROSTAR Ostrava s.r.o.
pobočka Praha
Mílová, budova A2 (2. patro)
148 00 Praha 4
tel.: 244 402 951
e-mail: koss.servis@eurostar-ostrava.cz

Autorizovaný servis KOSS v Praze:
AE servis
Voráčovská 4
147 00 Praha 4
tel. 261 215 332
aeservis@mbox.cz
http://www.aeservis.cz/

Autorizovaný servis KOSS v Ostravě:
Eurostar Ostrava s.r.o.
Kosmova 11
702 00 Ostrava – Přívoz
tel. 596 136 916

Slovenská republika:

Sídlo importéra BIS AUDIO, s.r.o. :


Bis Audio s.r.o.
Dobronivská cesta 1642/6
960 01 Zvolen
Tel.: 045/5400 703
Fax: 045/5400 704
e-mail: bisaudio@bisaudio.sk

Chcete reklamovat sluchátka starší 2let?
Není v tom žádný problém, jen stačí donést nadpoloviční většinu dílů do servisu a po zaplacení manipulačního poplatku 300,- Kč vám je opraví. Oprava proběhne buď z nových dílů nebo z použitých funkčních dílů. V servise KOSS se vás nebudou ptát na to jak nebo proč jsou v tom stavu ve kterém jim je nesete. Nebudou po vás chtít žádné certifikáty nebo papíry. Prostě vám je bez řečí opraví!

Nebo pokud jste registrovaní zákazníci bude pro Vás manipulační poplatek 50,-Kč. Další z možností je že jste zákazníci vlastnící certifikát pro tyto zákazníky je poplatek buď 200,-Kč nebo 150,-Kč podle toho jak je uvedeno na certifikátu.

A nebo jste přeregistrovaní zákazníci z certifikátu a pro vás platí poplatek 100,- Kč. Tato přeregistrace z certifikátu lze provést v uvedeném hlavním reklamačním centru v Praze sluchátek Koss.

podrobnější informace...
web doživotní záruky...

---
Pokud chcete diskutovat na toto tema tak muzete v tomto topicu.

_________________
Sám Chaplin se inkognito účastnil soutěže o svého nejlepšího dvojníka, skončil až třetí.


Naposledy upravil Lucky dne 11.1.2007 10:58, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra :: Obecně o sluchátkách
Přejdi na:  


alexisBlue v1.2 :: Theme Created By: Andrew Charron :: Icons in Part By: Travis Carden
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com